ТзДВ "Пластик" - Офіційний дилер FIAT у Львові та Львівській області

логотип Fiat
Fiat Nuovo Doblò Cargo | Моделі ФІАТ

Fiat Nuovo Doblò Cargo

Новий Doblo Cargo - лідер у своєму класі з точки зору динамічних характеристик і функціональності , вантажопідйомності і продуктивності, економічної витрати пального і малих експлуатаційних витрат.

Прайс-лист на автомобіль Fiat Doblo Cargo Corto .

Прайс-лист на автомобіль Fiat Doblo Cargo Maxi .


Новий Doblo Cargo : новий вимір у сфері перевезень


Новий Doblo Cargo - лідер у своєму класі з точки зору динамічних характеристик і функціональності, вантажопідйомності і продуктивності, економічної витрати палива і малих експлуатаційних витрат.
Автомобіль ідеальний для фахівців найрізноманітніших сфер, які щодня проводять багато годин за кермом - в умовах міського руху з частими зупинками для навантаження і розвантаження, а також при необхідності вантажоперевезень на великі відстані. Саме з думкою про зручність та ефективність роботи водіїв-професіоналів створювалася модель Doblo Cargo - з її простором, економічністю, легкістю в управлінні та зручністю навантаження-розвантаження, а також безпекою і комфортом.


Рекордні характеристики нового автомобіля Fiat Professional


Побудований на новій платформі, новий Doblo Cargo побив безліч рекордів у своєму класі: довжина його салону - до 2,17 м , ширина між колісними арками - 1,23 м , обсяг простору - від 3,4 до 4,2 м3 , вантажопідйомність - від 750 до 1000 кг , витрата палива в змішаному циклі - 4,8 л/100 км , а пробіг без дозаправки - 1250 кілометрів ( з двигуном 1.3 Multijet потужністю 90 к.с.). Такі рекордні характеристики складають значні переваги цього автомобіля як засобу праці , який оптимізує робочий процес і знижує експлуатаційні витрати. Вантажний відсік набагато ширший, ніж у попередньої моделі : він правильної прямокутної форми і може використовуватися повністю. Обладнаний зсувними бічними дверцятами і великими задніми, автомобіль забезпечує легкість робіт при навантаженні та розвантаженні.


Оновлений дизайн і просторість Doblo Cargo задають нові стандарти в даній категорії автомобілів: оригінальний зовнішній вигляд передньої частини, обтічні боки з яскраво вираженими колісними арками і задня частина, акцент у якої зроблено на простір багажного відсіку і легкий доступ до нього. Зовнішність потужного, солідного автомобіля додатково підкреслюється його внутрішніми і зовнішніми розмірами, які збільшено у порівнянні з попередньою моделлю . Цим знову підтверджується тенденція , якої бренд Fiat Professional почав дотримуватися в 2006 році з випуском нового Ducato і в 2007 році з випуском нового Scudo - обидві ці моделі більші та місткіші від своїх попередників.

 

Надійні, економічні двигуни


Fiat Doblo Cargo вийшов у продаж з бензиновим двигуном об'ємом 1.4 ( 95 к.с.) і трьома турбодизельними : 1.3 Multijet (другого покоління) - 90 к.с., 1.6 Multijet - 105 к.с. І 2.0 Multijet - 135 к.с. Всі вони відповідають екологічному стандарту Euro 5 (для бензинового 1.4 і для Multijet 1.3 і 1.6 передбачені також варіанти Euro 4 ). Всі ці двигуни забезпечують приємне водіння і відрізняються прекрасними робочими характеристиками і малим рівнем шуму, а також низькими експлуатаційними витратами ( які включають в себе паливо і техобслуговування ), при цьому вони надійні і їх вплив на навколишнє середовище мінімальний. Зокрема, двигуни Euro 5 в базовій комплектації оснащені новою системою Start & Stop і фільтром сажі (тільки для дизельних двигунів). Лінійка двигунів буде згодом розширена версіями Natural Power ( двопаливними бензино- метановими ) і новою дизельною версією, яка встановлюється у поєднанні з роботизованою коробкою перемикання передач.

 

Безпека

Для того, щоб гарантувати оптимальні динамічні характеристики, комфорт і активну безпеку в будь-яких дорожніх умовах і при будь-якому навантаженні, при оснащенні Doblo були задіяні такі прогресивні технічні рішення, як , двохважільна задня підвіска з різним калібруванням компонентів залежно від передбачуваного призначення автомобіля. Також Doblo Cargo обладнаний найсучаснішими електронними пристроями контролю динамічної стійкості автомобіля, що забезпечують його керованість і передбачувану поведінка на дорозі. Вони включають також систему ABS з EBD ( системою електронного розподілу гальмівних зусиль) і, насамперед, систему ESP ( стабілізації курсової стійкості), доповнену функцією Hill Holder (утримання автомобіля на ухилі ) , що допомагає при рушанні з місця в гору.


З ретельно розрахованими зонами деформації кузова , фронтальними подушками безпеки і з новітніми передніми бічними подушками, що захищають голову і груди , новий Doblo Cargo відповідає найвищим стандартам в області пасивної безпеки . Безліч маленьких " розумних" деталей, - таких, як поличка на стелі, тримач для документів на приладовій панелі і безліч зручних речових відділень , - перетворюють кабіну автомобіля на офіс на колесах. Розумні технічні рішення і високотехнологічне обладнання забезпечують високий комфорт і дозволяють повністю зосередитися на водінні : в автомобілі є клімат -контроль, круїз -контроль, датчики паркування, інтегрована система Blue & Me з режимом " вільні руки ", а також навігатор "Blue & Me TomTom ".

 

Лінійка моделі


До її складу входять 7 різних типів кузова: фургони з короткою і довгою колісною базою, фургон з підвищеним дахом, п'ятимісний комбі з короткою і довгою базою ; особливо цікаві новіші короткі та подовжені низькорамні версії, які з легкістю і невеликим коштом можуть бути перетворені для будь-якого спеціального призначення (рефрижератори , фіксовані і рухомі платформи). Для кожної з двох версій - Cargo та Combi - є два типи оснащення ( стандартне і SX) . Це означає наявність приблизно 400 можливих варіантів - замовник може вибрати тип кузова, бічних та задніх дверцят, двигун. Також для Doblo Cargo передбачено 11 кольорів кузова ( 3 пастельних і 8 «металік» ) та, крім того - довгий перелік опцій, що дозволяє сформувати необхідний замовнику перелік.


Наступник бестселера


Новий Doblo Cargo - наступник успішної моделі, обраної більш ніж 650 000 покупцями в Європі відтоді, як у 2000 році вона поступила у продаж. Одна із складових її успіху — лінійка, яка постійно оновлюється. Автомобіль Doblo завжди оперативно « відгукувався » на вимоги споживача - наприклад, появою підвищеного даху, довгої колісної бази і екологічних версій ( Natural Power і дизельних з фільтром сажі (DPF )). Сучасний асортимент моделі надзвичайно багатий і довершений, тому він може відповісти найрізноманітнішим вимогам водіїв-професіоналів.

 

Технічні характеристики

 

ДВИГАТЕЛЬ

1.4 16v

1.3 Multijet 16v

1.6 Multijet 16v

2.0 Multijet 16v

Количество и расположение цилиндров

4, рядное, переднее, поперечное

4, рядное, переднее, поперечное

4, рядное, переднее, поперечное

4, рядное, переднее, поперечное

Рабочий объем (c м 3 )

1368

1248

1598

1956

Диаметр цилиндра и ход поршня (мм)

72x84

69.6x82

79.5x80.5

83x90.5

Уровень выбросов

Euro 4 - Euro 5 с системой Start & Stop

Euro 4 - Euro 5 системой Start & Stop и сажевым фильтром

Euro 4 - Euro 5 с системой Start & Stop и сажевым фильтром

Euro 5 с системой Start & Stop и сажевым фильтром

Степень сжатия

11:1

16.8:1 (17.6:1 Euro 4)

16.5:1

16.5:1

Макс. мощность:
кВт (л.с.) при об/мин

70 (95) при 6000

66 (90) при 4000

77 (105) при 4000

99 (135) при 3500

Макс. крутящий мо-мент: Нм при об/мин

127 при 4500

200 при 1500 (1750 Euro 4)

290 при 1500

320 при 1500

Система газораспределения ( привод )

2 ACT (зубчатый ремень) с гидравлическими толкателями,
4 клапана на цилиндр

2 ACT (зубчатый ремень) с гидравлическими толкателями,
4 клапана на цилиндр

2 ACT (зубчатый ремень) с гидравлическими толкателями,
4 клапана на цилиндр

2 ACT (зубчатый ремень) с гидравлическими толкателями,
4 клапана на цилиндр

Топливо

Неэтилирован-ный бензин (окт. число по иссл. методу - 95)

Автомобильное дизельное топливо ( EN 590)

Автомобильное дизельное топливо ( EN 590)

Автомобильное дизельное топливо ( EN 590)

Топливная система (система зажигания)

Последователь-ный фазирован-ный распреде-ленный элект-ронный впрыск ( Multipoint ) без обратной связи

Система электрон-ноуправляемого пря-мого впрыска Multijet II - ( Multijet для Euro 4) с общей топливной рампой ( Common Rail ) с турбокомпрес-сором и интеркуле-ром

Система элект-ронноуправляемого прямого впрыска Multijet с общей топливной рампой ( Common Rail ) с турбокомпрессором и интеркулером

Система элект-ронноуправляемого прямого впрыска Multijet с общей топливной рампой ( Common Rail ) с турбокомпрессором и интеркулером

Зажигание

Статическое, с опережением, электронное, интегрированное с впрыском

Воспламенение сжатием

Воспламенение сжатием

Воспламенение сжатием

 

 

 

 

 

ТРАНСМИССИЯ

 

 

 

 

Привод

Передний

Передний

Передний

Передний

Сцепление

С гидроприво-дом, сухое, одно-дисковое, с при-жимной тарель-чатой пружиной

С гидроприводом, сухое, однодисковое, с прижимной тарель-чатой пружиной

С гидроприводом, сухое, однодиско-вое, с прижимной тарельчатой пружиной

С гидроприводом, сухое, однодиско-вое, с прижимной тарельчатой пружиной

Коробка: число передач

5 + R

5 + R

6 + R

6 + R

 

 

 

 

 

РУЛЕВОЕ УПРАВЛЕНИЕ

 

 

 

 

Тип

Реечное, с гидроусилителем

Реечное,

с гидроусилителем

Реечное,

с гидроусилителем

Реечное, с гидроусилителем

Диаметр разворота (между бордюрами)

11.2 - 12.5 (Maxi)

11.2 – 12.5 (Maxi)

11.2 - 12.5 (Maxi)

11.2 - 12.5 (Maxi)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ТОРМОЗНАЯ СИСТЕМА - D (самовентилирующиеся диски) - T (барабанные)

 

 

 

Тип

Гидравлическая система с двумя независимыми контурами с диагональным разделением

Гидравлическая система с двумя независимыми контурами с диагональным разделением

Гидравлическая система с двумя независимыми контурами с диагональным разделением

Гидравлическая система с двумя независимыми контурами с диагональным разделением

Передние : Ш мм

D 305

D 284 - D 305 ( Maxi и с увеличенной вместимостью)

D 284 - D 305 ( Maxi и с увеличенной вместимостью)

D 305

Задние : Ш мм

T254

T 228 - T 254 ( Maxi , с увеличенной вместимостью и Combi )

T 228 - T 254 ( Maxi , с увеличенной вместимостью и Combi )

T254

Усилитель тормозов : Ш

10"

10"

10"

10"

 

 

 

 

 

ПОДВЕСКА

 

 

 

 

Передняя

Независимая МакФерсона, с треугольными рычагами, за-крепленными на дополнительной поперечине, те-лескопические гидравлические амортизаторы , винтовые пружи-ны и стабилиза-тор поперечной устойчивости

Независимая Мак-Ферсона, с треуголь-ными рычагами, за-крепленными на до-полнительной по-перечине, телескопи-ческие гидравличес-кие амортизаторы , винтовые пружины и стабилизатор попере-чной устойчивости

Независимая Мак-Ферсона, с треуг-ольными рычагами, закрепленными на дополнительной по-перечине, телеско-пические гидравли-ческие амортизато-ры , винтовые пру-жины и стабилиза-тор поперечной устойчивости

Независимая Мак-Ферсона, с треуг-ольными рычагами, закрепленными на дополнительной по-перечине, телеско-пические гидравли-ческие амортизато-ры , винтовые пру-жины и стабилиза-тор поперечной устойчивости

Задняя

Независимая двухрычажная, с винтовыми пру-жинами. Теле-скопические амортизаторы двунаправлен-ного действия, стабилизатор поперечной устойчивости (в зависимости от версии)

Независимая двух-рычажная, с винтовы-ми пружинами. Теле-скопические аморти-заторы двунаправ-ленного действия, стабилизатор попере-чной устойчивости (в зависимости от версии)

Независимая двух-рычажная, с винто-выми пружинами. Телескопические амортизаторы дву-направленного дей-ствия, стабилиза-тор поперечной устойчивости (в зависимости от версии)

Независимая двух-рычажная, с винто-выми пружинами. Телескопические амортизаторы дву-направленного дей-ствия, стабилиза-тор поперечной устойчивости (в зависимости от версии)

 

 

 

 

 

КОЛЕСА

 

 

 

 

Шины

 

185/65 R15

185/65 R15

 

 

195/60 R16

195/65 R15 (Combi)

195/65 R15 (Combi)

195/60 R16

 

 

195/60 R 16 ( Maxi и с увеличенной вместимостью)

195/60 R 16 ( Maxi и с увеличенной вместимостью)

 

 

 

 

 

 

ЭЛЕКТРООБОРУ-ДОВАНИЕ (12V)

 

 

 

 

Емкость батареи ( Ач )

40 - 50 - 60 - 63 - 72

50 - 63 - 70 - 72

60 - 70 - 72

72

Номинальный ток (A)

70 - 90 - 105 - 120

70 - 90 - 105 - 120

100 - 120 - 150

100 - 120 - 150

 

 

 

 

 

Емкости

 

 

 

 

Емкость топливного бака ( л )

60

60

60

60

 

 

 

 

 

Характеристики и расход топлива - по стандарту Euro 5

 

 

 

 

Грузоподъемность короткобазной версии 750 кг

 

 

 

 

Макс . скорость ( км / ч )

161

158

164

179

Расход топлива в смешанном цикле (л/100 км)

7.0

4.8

5.2

5.6

CO 2 ( г / км )

163

126

136

148



Размеры

CARGO

Cargo с короткой

колесной базой

Cargo с короткой базой

и высокой крышей

Cargo Maxi

с длинной базой

 

Неостекленный, остекленный частично

Неостекленный, остекленный частично

Неостекленный, остекленный частично

Внешние размеры ( мм )

 

 

 

Колесная база

2755

2755

3105

Максимальная длина

4390

4390

4740

Максимальная ширина

1832

1832

1832

Передняя колея

1510

1510

1510

Задняя колея

1530

1530

1530

Макс. высота (в ненагруженном состоянии)

1845

2100

1880

Передний свес

895

895

895

Задний свес

740

740

740

 

 

 

 

Багажный отсек ( мм )

 

 

 

Длина

1820

1820

2170

Ширина

1714 (1518)

1714 (1518)

1714 (1518)

Ширина между колесными арками

1230

1230

1230

Высота

1305

1550

1305

 

 

 

 

Вместимость багажного отсека ( м 3)

 

 

 

Объем

3.4

4.0

4.2

 

 

 

 

Задняя дверь ( мм )

 

 

 

Ширина

1231

1231

1231

Высота

1250

1455

1250

Высота порога багажного отсека (в ненагруж. сост.)

545

545

545

Боковая дверь ( мм )

 

 

 

Ширина

700

700

700

Высота

1175

1175

1175

 

НИЗКОРАМНЫЕ ВЕРСИИ

С короткой колесной базой

Maxi – с длинной колесной базой

Внешние размеры ( мм )

 

 

Колесная база

2755

3105

Максимальная длина

4375/4211*

4725/4561*

Максимальная ширина

1789

1789

Передняя колея

1510

1510

Задняя колея

1530

1530

Макс. высота (в ненагруженном состоянии)

1845

1845

Передний свес

895

895

Задний свес

725/561*

725/561*

Платформа ( мм )

 

 

Длина

1765/1601*

2115/1951*

Макс . теоретическая длина кузова **

2245

2795

Макс. теоретическая ширина кузова **

1870

1870

 

 

 

* размеры без поперечины заднего

коробчатого элемента кузова

 

 

** в соответствии с типом оснащения

и распределением нагрузки по осям

 

 

 

COMBI

Combi с короткой базой

Combi Maxi с длинной базой

Внешние размеры ( мм )

 

 

Колесная база

2755

3105

Максимальная длина

4390

4740

Максимальная ширина

1832

1832

Передняя колея

1510

1510

Задняя колея

1530

1530

Макс. высота (в ненагруженном состоянии)

1845

1880

Передний свес

895

895

Задний свес

740

740

 

 

 

Багажник ( мм )

 

 

Длина

950

1300

Минимальная ширина

1120

1191

Максимальная ширина

1195

1261

Высота до багажной полки

600

600

Максимальная высота

1250

1250

 

 

 

Вместимость багажного отсека ( л )

 

 

Объем

790

1050



Массы

Версия

Cargo с короткой базой  

Двигатель

1.4 16v

1.3 Multijet 16v

1.6 Multijet 16v

2.0 Multijet 16v

 

 

 

 

 

Снаряженная масса автомобиля ( кг )

1240

1270

1310

1350

Грузоподъемность, включая водителя ( кг )

750

750

750

750

Полная масса автомобиля (кг)

1990

2020

2060

2100

Максимальная буксируемая масса (кг )

1000

1000

1300

1500

 

Версия

Cargo с короткой базой и повышенной вместимостью

Двигатель

1.4 16v

1.3 Multijet 16v

1.6 Multijet 16v

2.0 Multijet 16v

 

 

 

 

 

Снаряженная масса автомобиля ( кг )

1260

1290

1330

1370

Грузоподъемность, включая водителя ( кг )

900

1000

1000

1000

Полная масса (кг)

2160

2290

2330

2370

Максимальная буксируемая масса (кг )

1000

1000

1300

1500

 

Версия

Cargo с короткой базой и высокой крышей  

 

Двигатель

1.4 16v

1.6 Multijet 16v

2.0 Multijet 16v

 

 

 

 

 

 

Снаряженная масса автомобиля ( кг )

1260

1330

1370

 

Грузоподъемность, включая водителя ( кг )

750

750

750

 

Полная масса (кг)

2010

2080

2120

 

Максимальная буксируемая масса (кг )

1000

1300

1500

 

 

Версия

Cargo с короткой базой, высокой крышей и

повышенной вместимостью

 

Двигатель

1.4 16v

1.6 Multijet 16v

2.0 Multijet 16v

 

 

 

 

 

 

Снаряженная масса автомобиля ( кг )

1280

1350

1390

 

Грузоподъемность, включая водителя ( кг )

900

1000

1000

 

Полная масса автомобиля (кг)

2180

2350

2390

 

Максимальная буксируемая масса (кг )

1000

1300

1500

 

 

Версия

Cargo Maxi с длинной базой

Тип двигателя

1.4 16v

1.3 Multijet 16v

1.6 Multijet 16v

2.0 Multijet 16v

 

 

 

 

 

Снаряженная масса автомобиля ( кг )

1300

1330

1370

1410

Грузоподъемность, включая водителя ( кг )

900

1000

1000

1000

Полная масса автомобиля (кг)

2200

2330

2370

2410

Максимальная буксируемая масса (кг )

1000

1000

1300

1500

 

Версия

Низкорамная, с короткой колесной базой

Двигатель

1.4 16v

1.3 Multijet 16v

1.6 Multijet 16v

2.0 Multijet 16v

Снаряженная масса автомобиля ( кг )

1170

1210

1250

1290

Максимальная допустимая нагрузка на переднюю ось (кг)

1090

1090

1090

1120

Максимальная допустимая нагрузка на заднюю ось (кг)

1450

1450

1450

1450

Полная масса автомобиля (кг)

2160

2290

2330

2370

Максимальная буксируемая масса (кг )

1000

1000

1300

1500

 

Версия

Maxi , низкорамная, с длинной колесной базой   

Двигатель

1.4 16v

1.3 Multijet 16v

1.6 Multijet 16v

2.0 Multijet 16v

 

 

 

 

 

Снаряженная масса автомобиля ( кг )

1185

1225

1265

1305

Максимальная допустимая нагрузка на переднюю ось (кг)

1090

1090

1090

1120

Максимальная допустимая нагрузка на заднюю ось (кг)

1450

1450

1450

1450

Полная масса автомобиля (кг)

2200

2330

2370

2410

Максимальная буксируемая масса (кг )

1000

1000

1300

1500

 

Массы

Combi с короткой колесной базой N 1   

Двигатель

1.4 16v

1.3 Multijet 16v

1.6 Multijet 16v

2.0 Multijet 16v

 

 

 

 

 

Снаряженная масса автомобиля ( кг )

1350

1380

1420

1460

Грузоподъемность, включая водителя ( кг )

5 чел . + 205

5 чел . + 205

5 чел . + 205

5 чел . + 205

Полная масса автомобиля ( кг )

2060

2090

2130

2170

Максимальная буксируемая масса (кг )

1000

1000

1300

1500

 

Массы

Combi Maxi с длинной колесной базой N 1  

Двигатель

1.4 16v

1.3 Multijet 16v

1.6 Multijet 16v

2.0 Multijet 16v

 

 

 

 

 

Снаряженная масса автомобиля ( кг )

1400

1430

1470

1510

Грузоподъемность, включая водителя ( кг )

5 чел. + 453

5 чел. + 453

5 чел. + 453

5 чел. + 453

Полная масса автомобиля (кг)

2200

2230

2270

2310

Максимальная буксируемая масса (кг)

1000

1000

1300

1500

Прайс-лист на автомобиль Fiat Doblo Cargo Corto.

Прайс-лист на автомобиль Fiat Doblo Cargo Maxi.

Сподобався автомобіль Fiat Nuovo Doblò Cargo? Купи в любом из наших автосалонов. Возможна покупка в кредит.


© ТзДВ «Пластик» RSS