ТзДВ "Пластик" - Офіційний дилер FIAT у Львові та Львівській області

логотип Fiat
На Женевському автосалоні 2014 : дебютували Fiat Panda Cross і Fiat Freemont Cross | Новини | ТзДВ

На Женевському автосалоні 2014 : дебютували Fiat Panda Cross і Fiat Freemont Cross

 

Fiat вибирає Женевську сцену для світової прем'єри автомобілів Panda Cross і Freemont Cross, двох лідерів у своїх класах . Ці дві машини пропонують багате оснащення для безпеки своїх пасажирів і підвищений комфорт в по'єднанні з унікальним і неповторним стилем.


Новий Panda Cross

Нова модель Panda Cross - це маневрений SUV, яким легко керувати в міському потоці, але його характер і спорядження відповідає типовому SUV 4x4 вищої категорії. Це підтверджується наявністю в базовій комплектації системи «Момент на вимогу», яка автоматично спрацьовує при потребі і допомагає легко подолати будь-яку ситуацію і системи ESC (Електронний контроль стійкості ) з функцією ELD (Електронне блокування диференціала), які забезпечують додаткову допомогу при старті та пересуванні на слизькій дорозі.

Крім того , Panda Cross пропонує селектор « Terrain Control » для тих, хто любить їзди по бездоріжжю, хто зможе краще використовувати деякі функції повного приводу залежно від умов подорожі. Точніше, цей пристрій дозволяє вибрати три різних режими :

  • AUTO - Автоматичний розподіл тяги по осях в залежності від умов зчеплення з дорожнім покриттям ;

  • LOCK - постійний повний привід для максимального використання на бездоріжжі з розподілом крутного моменту між чотирма колесами; система гальмує колеса , які втрачають зчеплення з дорогою (або прослизають більше, ніж інші ) , передаючи рухову силу на ті колеса , які краще стоять на грунті.

  • HILL DESCENT - для оптимальної керованості на особливо крутих схилах або дуже вибоїстих ділянках .

 


Кожна деталь у Panda Cross опрацьовувалася для того, щоб автомобіль можна було впізнати і, водночас, він був особливий, в стилі типовому для автомобіля SUV. Передня частина відзначається новим бампером із захисною накладкою кольору Satin Titanium з малюнком отворів у формі « squircle » (закруглений квадрат ), характерним знаком Панди. Два яскраво червоних буксирувальних гака з новим, але все ж впізнаваним дизайном підсилюють характер позашляховка. Передня оптика також абсолютно нова, завдяки фарам дальнього світла і протитуманним фарам, які гармоніюють з панеллю капоту, що
містить логотип, і новими світлодіодними ДХО , вбудованими в захисну накладку. З бічного вигляду виділяються особливі колісні арки, молдинги з написом Cross і нові рейлінги на даху, 15 -дюймові колісні диски з легкого сплаву у вигляді малюнку з 5 шпиць V -подібної форми і обробкою під полірований метал. Задня частина машини також виділяється новим бампером із захисною накладкою, яка повторює дизайн і оздоблення захисної передньої накладки . На ній блок- фари з чорною облямівкою і хромована випускна труба. Поєднання цих деталей робить вигляд машини вишуканим , а також надає відчуття динаміки та маневреності.

Новий Panda Cross гарантує просторий салон , 5 -дверний доступ і великий внутрішній об'єм, який трансформмується - поряд з тим, довжина машини лише 370 сантиметрів. Салон має специфічну тканинну оббивку , кермо і важіль перемикання передач оздоблені шкірою, передня панель має унікальну обробку. У базовій комплектації особливий інтерес представляє автоматична система клімат -контролю, радіо CD/MP3 і система Blue & Me ™ з кнопками управління на кермі, 15- дюймові колісні диски з легкого сплаву, дзеркала заднього виду з електроприводом, сидіння водія з регулюванням по висоті і шини 185 / 65R15 «всесесезонного» типу.


Крім того, серед додаткового обладнання на замовлення входить інноваційна система City Brake Control, яка отримала титул « Euro NCAP Advanced 2013 ». Система розпізнає присутність інших машин або перешкод перед автомобілем і автоматично пригальмовує, якщо водій не встигає відреагувати сам, щоб уникнути зіткнення або зменшити його наслідки . Система працює на швидкості до 30 км/год.

Доступні два двигуни, обидва оснащені в базовій комплектації системою Start & Stop і мають потужніші показники порівняно з версіями, наявними на Panda 4x4 : 80 -сильний турбодизель 1.3 Multijet II і 90 -сильний бензиновий турбоагрегат 0.9 TwinAir , що йде в поєднанні 6 -ступінчастою коробкою передач з укороченою першою передачею . Крім того, у порівнянні зі своїм попередником Panda 4x4 , новий автомобіль має покращені характеристики. Завдяки куту в'їзду 24 ° і куту з'їзду 33 ° , а також спеціальним шинам збільшеного разміру 185/65R15 «всесезонного типу», Panda Cross гарантує надзвичайно безпечну поїздку по бездоріжжю і чудовий комфорт на шосейних ділянках .
Таким чином, новий Panda Cross - це автомобіль , який буде привертати до себе увагу на міських вулицях, завдяки яскравій індивідуальності, компактності і маневреності, і зможе завоювати серця любителів пригод і подорожей на свіжому повітрі, завдяки своїм чудовим ходовим характеристикам для поїздок по бездоріжжі
. І це не згадуючи про його динамічність та комфорт, що дозволяє легко долати тривалі і складні маршрути, завдяки перевіреній схемі підвісок : спереду незалежна система типу Мак- Ферсон , а задні колеса з'єднані за допомогою торсіонної балки, спеціально розробленої для версії з повним приводом.

 

Новий Panda Cross надійде в продаж на основні ринки Європи , починаючи з наступної осені . У зв'язку з початком продажів автомобіль буде доступний у варіанті з ефектним тришаровим помаранчевим оздобленням кузова.

Новий Freemont Cross

На швейцарському подіумі з'явиться також новий Freemont Cross, кросовер з великим модельним рядом, розрахований на покупців з різноманітними смаками. Він відзначається широкою низкою новинок і більшою збалансованістю функціональності та дизайну.
Автомобіль присвячується всім, хто любить вибирати дорогу самостійно, незалежно від відстані та погодних умов. Версія Cross підкреслює «дух позашляховика» кросовера Fiat. Freemont Cross відзначається агресивністю завдяки передньому і задньому бамперам з хромованими вставками, передній чорній блискучій решітці , 19 -дюймовим, 5 - шпицевим легкосплавним дискам кольору Hyper Black і бічним поріжкам, пофарбованим у Platinum Chrome . Чорна облямівка задніх і передніх блок- фар надають Freemont Cross ще зухваліший характер, заявляючи про готовність впоратися з будь-якою дорогою .


Freemont Cross пропонує ексклюзивний інтер'єр з новими шкіряними сидіннями із спортивними сітчастими вставками і світло- сірим прострочуванням, з внутрішнім оздобленням нового кольору Liquid Graphite і базовим оснащенням, що включає навігатор з сенсорним екраном Uconnect діагоналлю 8,4 дюйма , відеокамеру заднього виду і аудіосистему Premium Alpine з 6 динаміками , 368 -ватним підсилювачем і сабвуфером. І ще : зовнішні електричні дзеркала з підігрівом і регулюванням , шість подушок безпеки , підставки для склянок з підсвічуванням, системами безключового доступу і пуску Keyless Entry і Keyless Go , кнопка стартеру і кнопки управління аудіосистемою і регулюванням швидкості на кермі.

 

Власники автомобіля Fiat Freemont на свій розсуд зможуть змінювати внутрішній простір , завдяки 32 конфігураціям сидінь і більш ніж 20 відсіках для речей , що розташовані усередині машини і мають загальний об'єм 140 літрів, що практично дорівнює обсягу багажника сіті -кару. Можливість складати другий і третій ряд сидінь дозволяє створити додатковий вантажний об'єм розміром 1,5 кубічних метра.

Нова версія на вершині модельного ряду доступна з 140 - сильним двигуном 2.0 Multijet II в поєднанні з ручною коробкою передач і переднім приводом і з 170 -сильним двигуном 2.0 Multijet II , як у версії 4x2 з ручною коробкою перемикання передач, так і в повнопривідній версії у поєднанні з 6 -ступінчастою автоматичною коробкою передач.


Зокрема, повнопривідна весія (All- Wheel -Drive ) відноситься до типу « на вимогу» і має електронний блок керування, що працює через датчики, які визначають зчеплення чотирьох коліс з дорогою, і приймає рішення, коли перекидати тягу на задні колеса. Електронна система регулює перекидання крутного моменту через електронну муфту ECC ( Electronically Controlled Coupling ) і, спрацьовуючи тільки в разі потреби, допомагає економити паливо.

Новий Freemont Cross буде доступний у європейських салонах, починаючи з осені 2014 року.

 

Cross : кращий вибір для двох виграшних моделей

 

Дві важливі інновації розширюють модельний ряд автомобілів Panda і Freemont, дозволяючи отримати нові комерційні можливості в сегменті зростання, крім зміцнення великого інтересу європейської публіки до цих двох моделей Fiat.
Сьогодні Новий Panda Cross входить до одного з -поміж основних сегментів швидкого зростання в Європі. Це особлива категорія топових міні- позашляховиків 4x4 , які придумала сама Panda в 1983 році і далі розвинула їх у другому поколінні в 2004 році у версіях 4x4 і в 2006 році у версії Cross, ще однією версією Panda верхнього сегмента. За 6 років було продано більш ніж 30 000 автомобілів Panda Cross.


Через 8 років Panda Cross набуває ще сильнішу індивідуальність і пропонує розширену комплектацію і поліпшені характеристики позашляховика. Цією новою моделлю Panda закріплює своє лідерство в сегменті позашляховиків, додавши ще дві виграшні моделі автомобіля city car - SUV , започатковані в 2012 році : Panda Trekking з системою Traction + і Panda 4x4 з повним приводом. Менш ніж за рік дві версії досягли успіху в продажах — більше ніж 26 300 проданих машин і численні титули, наприклад, « Кращий позашляховик 2012 року» , присвоєний британським журналом Top Gear. Повнопривідний автомобіль Panda 4x4 - це успіх, який за 30 років його історії створив новий сегмент і отримав визнання у більш ніж 500 000 покупців по цілій Європі.

Новий Panda Cross допоможе закріпити переможні позиції , досягнуті всією сім'єю Panda: в 2013 році, після оновлення модельного ряду, новий Panda став найбільш продаваним автомобілем в Італії, і другий рік поспіль стає другим у своєму сегменті в Європі після Fiat 500 . І саме разом з 500 Panda став безперечним лідером в сегменті A , утримуючи більше ніж 27% європейського ринку.


Успіх моделі Panda пов'язаний з його незвичайним модельним рядом, найоб'ємнішим і диверсифікованим у своїй категорії. Це єдина лінійка, в якій пропонуються автомобілі з дизельними і бензиновими турбоагрегатами з живленням і на
ЗПГ, і на метані (двигун TwinAir Turbo Metano був названий «Кращим Зеленим двигуном 2013 року» ). Це перший автомобіль, на якому пропонується система безпеки City Brake Control , завдяки якій Фіат отримав престижну нагороду «EuroNCAP Advance award». Також це єдиний автомобіль, що поєднує в собі компактність сіті-кару і ходові характеристики справжнього позашляховика 4x4.


Такі ж цілі поставлено сьогодні перед новим Freemont Cross , ексклюзивної версією 7 - місного кросовера, найбільш продаваного в Італії. Навіть у Європі ця модель вважається однією з найбільш бажаних в своєму сегменті за її багатогранність. Це сучасний кросовер, що належить до сім'ї найбільш передових і динамічних машин, який поєднує в собі кращі елементи різних категорій - MPV, SUV, Station Wagon, не втрачаючи при цьому свого оригінального привабливого стилю.


Важливим доповненням до прекрасних комерційних показників Fiat Freemont стала остання версія Black Code , яка разом з комплектаціями Lounge і Park Avenue є флагманом лінійки до сьогоднішнього дня. Досить сказати , що ці три комплектації забезпечують більше ніж 75 % продажів, причому близько 50 % покупців вибирають версію з повним приводом. Лише за два з половиною роки продажів Fiat Freemont домігся ринкових показників розміром 60 000 автомобілів, проданих в Європі. І сьогодні підійшла черга нової версії Cross, щоб і далі піднімати рівень ексклюзивності і технологічності у світі кросоверів.

 

Новий автомобіль Panda Cross

  • Відмінний стиль і компактні розміри - ось , що характеризує флагман лінійки Panda Cross : вся ексклюзивність позашляховика з верхніх сегментів пропонується в машині з довжиною менше ніж 370 сантиметрів

  • У базовій комплектації повний привід з функцією «момент на вимогу» та електронним диференціалом, що блокується

  • Селектор Terrain Control для любителів їзди по бездоріжжю

  • Доступний у версіях з 80 -сильним 1.3 Multijet II і 90 -сильним 0.9 Twinair Turbo , що йде в поєднанні з особливою 6 -ступінчастою коробкою передач з укороченою першою передачею

  • Шини 185/65R15 « всесезонного » типу , великий кліренс : 16 см для 1.3 Multijet II і 15 см для 0.9 Twinair Turbo

  • У порівнянні з Panda 4x4 , у Panda Cross кращі кути в'їзду й з'їзду ( 24 ° і 33 °)

  • На замовлення поставляється City Brake Control , система, що отримала престижний титул «Euro NCAP Advanced 2013»

  • З'явиться в європейських салонах з наступної осені

 

Розрахований на молоду і динамічну публіку, автомобіль Panda Cross відразу демонструє міцність і силу, завдяки типовому стилю позашляховика SUV, але з перевагами, які може запропонувати тільки компактний автомобіль.


Стиль і розміри


В автомобілі Panda Cross було опрацьовано кожну деталь, для того щоб машина була пізнавана і відрізнялася від інших своїм стилістичним виконанням, типовим для SUV.


Передня частина має надзвичайний вигляд, завдяки новому бамперу із захисною накладкою сріблястого кольору з малюнком отворів у формі « squircle » (закруглений квадрат ) , характерним знаком Панди. Потужність позашляховика підкреслюють яскраво червоні буксирні гаки нової форми , які можна відразу впізнати. Передня оптика також абсолютно нова, завдяки фарам дальнього світла і протитуманним фарам, які гармоніюють з панеллю капоту, що містить логотип , і новими
ДХО, вбудованими в захисну накладку.


При вигляді збоку виділяються специфічні елементи , як наприклад , яскраві колісні арки , молдинги із позначкою Cross , і нові рейлінги з таким самим виконанням, як у захисної накладки . 15 -дюймові колеса з дизайном із 5 шпиць V -подібної форми і оздобленням під полірований метал .
Задня частина машини також відзначається особливим виглядом: новий бампер із захисною накладкою , яка має таке саме виконання, як передня , блок- фари
з чорною облямівкою і хромована випускна труба.
Поєднання цих деталей додає машині дуже
яскравий вигляд , який свідчить про швидкість і маневреність.


Усередині Panda Cross відрізняється вишуканим і дуже індивідуальним салоном. Сидіння виконані з особливого яскравого матеріалу. Краї сидінь оздоблені елементами з коричневої екошкіри , що гармоніюють з дверними панелями. На спинці сидіння водія виділяється напис Cross , виконана чорними літерами на
поліуретановому вкладиші.


Передня панель виконана в новому мідному кольорі, що підкреслює вражаюче матоване оздоблення приладової панелі. Подібне оздоблення використане і для центральної дворівневої полички, на якій змонтовано новітній пристрій Terrain Control . І на довершення до цього - кермо з вбудованими кнопками управління і оздоблений шкірою важіль перемикання передач.


Завдячуючи п'ятьом дверцятам і пасажирському салону вищого сегменту , новий автомобіль Panda Cross - це справжній Сity SUV , із зменшеними зовнішніми розмірами 368 см довжини, 167- ширини і 160 - висоти, у поєднанні з вражаючим внутрішнім простором. Досить зазначити , що багажник є одним з найбільших у сегменті ( 225 літрів ), є 15 відсіків для речей, включаючи зручну дворівневу поличку у центральному тунелі, ексклюзивно для версій 4x4 і Cross.

 

Повний привід, «момент на вимогу» і функція ELD (електронно блокованого диференціалу)


Panda Cross - це автомобіль з яскравою індивідуальністю , який зможе привабити вимогливих клієнтів , любителів пригод і життя на свіжому повітрі. Для них нова машина обладнана трансмісійною системою типу «момент на вимогу» з двома диференціалами та електронно керованою муфтою. Це постійний повний привід , керований електронним блоком , який аналізує сигнали від машини і розподіляє тягу по двох осях, передній і задній , рівномірно і пропорційно в залежності від умов зчеплення з дорогою. Переваги цієї системи - це повністю автоматичний режим роботи і відсутність техдогляду .
У базовій комплектації Panda Cross пропонується система ESC ( електронний контроль стійкості) разом з функцією ELD (електронно блокований диференціал ) , додаткова допомога водію при русі з місця на слизькому покритті (сніг, лід, бруд тощо).


Спеціальний селектор Terrain Control для любителів їзди по бездоріжжю


Як на позашляховиках високого рівня і на всіх моделях , розроблених для бездоріжжя , Panda Cross пропонує любителям
пересіченої місцевості можливість використовувати повний привід залежно від умов водіння, вибираючи з трьох режимів:

 

  • AUTO - автоматичний розподіл тяги на дві осі залежно від умов зчеплення з дорожнім полотном ;

  • LOCK - постійний повний привід для їзди по бездоріжжю з розподілом моменту між чотирма колесами. Система гальмує колеса , які втрачають зчеплення з поверхнею дороги (або прослизають більше, ніж інші ) , і переносить тягове зусилля на ті колеса , які мають більше зчеплення з грунтом. Ця функція діє при швидкості меншій ніж 50 км / год;

  • HILL DESCENT - для оптимальної їзди на крутих спусках і вибоїстих ділянках .

Шини


Для забезпечення максимального зчеплення на будь-якій поверхні в новій моделі пропонуються шини 185/65R15 «
всесезонного» типу. Вони мають збільшені розміри в порівнянні з шинами у Panda 4x4 і спеціально розроблені для того, щоб забезпечити оптимальну прохідність і тягу по засніжених дорогах , а разом з високою чутливістю керма гарантують задоволення від водіння сухими і мокрими дорогами, а також відмінну керованість на пересіченій місцевості.

Підвіски


Підвіски у повнопривідного автомобіля повинні виконувати дві основні задачі. З одного боку , забезпечувати комфорт пасажирам, керованість, курсову стійкість і безпеку, що потрібно для машин з переднім приводом, з іншого боку, вони повинні гарантувати більшу
чутливість на будь-якій ділянці дороги, і, перш за все, на пересіченій місцевості. Інженерам вдалося вирішити ці завдання : було досягнуто абсолютну досконалість в забезпеченні комфорту і ходових характеристик на бездоріжжі. Використано перевірену схему : незалежні передні колеса з підвіскою типу Мак- Ферсон і система залежних задніх коліс, з'єднаних торсіонної балкою, спеціально розробленої для версії з повним приводом. У порівнянні з діагональним важелем підвіски у попереднього покоління, задня підвіска стала легшою і забезпечує кращу керованість і акустичний комфорт в однакових умовах бездоріжжя.

 

Кути в'їзду й з'їзду

Panda Cross відмінно почуває себе на вибоїстих дорогах , завдяки високому кліренсу - 16 см на версії з Multijet II і 15 см на версії з Twinair Turbo - і оптимальних кутах в'їзду - 24 °, і з'їзду - 33 ° , 20 ° - лежачий поліцейський і 31 , 5 ° ( 70 % ) - максимальний ухил. Зокрема , в порівнянні з Panda 4x4 , кут в'їзду поліпшений на 3 градуси , що дозволяє заїжджати на більш високі ухили дороги, не зачіпаючи їх передком автомобіля, і на 1 градус - кут з'їзду.


Двигуни


Fiat Panda Cross доступний у двох варіантах, обидва з системою Start & Stop : новий 90-сильний 0.9 TwinAir Turbo і дизельний 80 -сильний 1.3 Multijet II .
Обидва пропонують додаткові 5 к.с. ​​, у порівнянні з рештою лінійки Panda , забезпечують кращі ходові показники і , водночас, підкреслюють верхній рівень модельного ряду Panda Cross.
Лідер нової сім'ї двоциліндрових двигунів Fiat, двигун 0.9 TwinAir Turbo виробляє максимальну потужність 90 к.с.( 66 кВт) при 5500 об/хв і крутний момент 145 Н ∙ м при 1900 об/хв (постійний до 3000 об/хв). Крім того , якщо хочеться підкреслити «екологічний» аспект і отримати мінімальну витрату палива, то можна натиснути кнопку ECO на передній панелі, щоб обмежити крутний момент до 100 Н ∙ м при 2000 об/хв . Даний двигун дає в змішаному циклі з витратою 4,9 л/100 км і викидами CO2 - 114 г / км.


Знову ж таки, заради турботи про довкілля і отримання задоволення від водіння новий Panda Cross може обладнуватися турбодизельним двигуном 1.3 Multijet II з DPF в базовій комплектації, з виробленням максимальної потужності 80 к.с. ( 59 кВт) при 4000 об / хв і крутний момент аж 190 Н м за лише 1.500 об / хв . Справжній шедевр технології в мініатюрі - в комплекті з усіма аксесуарами він важить близько 140 кг - цей дизельний двигун належить до другого покоління двигунів Multijet і оснащений турбокомпресором фіксованою геометрією з інтеркулером, оптимізованим для видачі крутного моменту при низьких режимах. У змішаному циклі 1.3 Multijet II кількість викидів CO2 становить 125 г / км , а витрата палива - 4,7 літрів на 100 км .


Спеціальна 6-ступінчаста коробка передач


У поєднанні з двигуном TwinAir Turbo на новому Panda Cross пропонується спеціальна 6 -ступінчаста коробка передач з укороченою першою передачею, яка посилює характеристики позашляховика , гарантуючи чудовий старт при русі на підйомі. Укорочена перша швидкість також зручна при їзді в складних умовах, оскільки дозволяє пересуватися на дуже низькій швидкості в режимі малого газу, забезпечуючи максимальний контроль над машиною, що є першорядним для позашляховика.


Базова комплектація і опції


Новий Panda Cross є вершиною модельного ряду, що демонструє його базова комплектація . У неї входять автоматичний клімат -контроль, радіо CD/MP3 з системою Blue & Me ™ і кнопками управління на кермі , 15 -дюймові легкосплавні диски, електричні дзеркала заднього виду , центральний замок з дистанційним передавачем, підголівники на задніх сидіннях, кермо з регулюванням по висоті , протитуманні фари, кермо і важіль перемикання передач, обшиті шкірою, кнопки управління на кермі, сидіння водія з регулюванням по висоті, система ESC з функцією ELD і шини 185/65R15 «всесезонного» типу. Крім того , бажаючі поліпшити комплектацію можуть вибирати з широкого списку опцій і додаткового обладнання в залежності від умов використання в місті або за містом. Нагадаємо про вітрове скло з підігрівом , затемнені вікна та інноваційній системі City Brake Control , яка минулого року була удостоєна титулу Euro NCAP Advanced 2013 .


Безпека


Автомобіль Panda Cross пропонує, на замовлення, інноваційну систему City Brake Control, систему активної безпеки, яка розпізнає присутність інших машин або перешкод, що знаходяться перед автомобілем і автоматично виконує гальмування, якщо водій не встигає відреагувати, щоб уникнути зіткнення і зменшити наслідки від нього. Володар престижного титулу Euro NCAP Advanced 2013, даний пристрій було розроблено для того, щоб допомогти в міському потоці, і він завжди включається , коли швидкість машини в діапазоні від 5 до 30 км / год. Він вмикається при кожному включенні автомобіля і може вмикатися і вимикатися за бажанням водія.


По суті, пристрій City Brake Control використовує лазерний датчик типу LIDAR (лазерний локатор ), встановлений вгорі вітрового скла, який повідомляється з системою ESC (Електронний контроль стійкості). Залежно від деяких параметрів - умови дорожнього полотна, динаміка і траекторія машини, наявність перешкод, стан шин - спрацьовування системи може допомогти повністю уникнути зіткнення ( Collision Avoidance ) або знизити його наслідки (Collision Mitigation) .
Розумний пристрій включає в себе три функції: автоматичне аварійне гальмування (AEB), збільшення тиску в гальмівній системі (Prefill) і екстрене гальмування (Brake Assist). Перша, навіть враховуючи рішення водія і залишаючи за ним повний контроль над автомобілем, включає аварійне гальмування, коли зіткнення виглядає неминучим, а водій не встиг відреагувати, практично випереджаючи його. Функція ж Prefill попередньо заповнює гальмівну систему з метою відреагувати, якнайшвидше, коли включається автоматичне аварійне гальмування, як у випадку гальмування водієм. Нарешті функція екстреного гальмування Brake Assist розпізнає аварійні ситуації, якщо зіткнення неминуче, система стає більш чутливою, посилюючи гальмування, щоб зменшити гальмівний шлях.

 

Cross , 4x4 і Trekking : різні позашляхові інтерпретації моделі Panda


Автомобіль Fiat Panda Cross є вершиною модельного ряду, який разом з моделями Panda 4x4 і Panda Trekking формує пропозицію міського позашляховика, унікального у своєму сегменті. Три душі, які виявляють різними способами концепцію city SUV, зможуть задовольнити численні вимоги до використання та мобільності : і тим, хто віддає перевагу використання тільки в місті і тим, кому машина потрібна як «вірна супутниця » для поїздок за місто і в екстремальних умовах. Спільним для всіх трьох моделей є інноваційний дизайн, передаові технології, доступність, а також розумні рішення, які покращують життя на борту.


Крім того , нагороджений престижним титулом «Позашляховик 2012 року», автомобіль Panda 4x4 є унікальним на ринку сіті- каром з повним приводом і спадкоємцем бестселера , показник продажів якого, починаючи з 1983 року по сьогоднішній день , перевищив 500 000 одиниць в трьох поколіннях і різних успішних серіях , як наприклад , новітня Panda 4x4 Antartica , випущена обмеженою серією в кінці 2013 року з нагоди святкування 30 - ї річниці моделі. Гідний конкурент позашляховиків набагато більших розмірів (і вартості), Panda 4x4 оснащена трансмісійною системою «момент на вимогу» , яка включається автоматично, при потребі , і пропонує в базовій комплектації систему ESC (електронний контроль стійкості) разом з функцією ELD (електронно блокований диференціал ). Також це єдиний сіті- кар , який пропонує в базовій комплектації особливі «
всесезонні» шини 175 / 65 R15 84T, які покращують тягове зусилля на поверхнях з низьким зчепленням на 20 %.


Перехідна ланка між версією 4x2 і версією 4x4, автомобіль Fiat Panda Trekking є точкою входу в світ міських позашляховиків Panda. Він поєднує в собі практичність 5 - дверного автомобіля завдовжки менше, ніж 3,7 метра з типовою зовнішністю позашляховика , як Panda 4x4 , і має єдиний у своєму сегменті розумний передній привід , завдяки технології Traction + . Інноваційна система контролю тяги підвищує прохідність машини на ділянках з поганим дорожнім покриттям , гарантуючи чудові ходові якості при початку руху з місця і високу прохідність на пересіченій місцевості. Пропонується в базовій комплектації з двигунами 0.9 TwinAir Turbo потужністю 85 к.с. і 1.3 Multijet II потужністю 75 к.с. Система Traction + відмінно поєднується з концепцією Panda - бути автомобілем , з яким можна робити все , що вам подобається. Таким чином , автомобіль Panda Trekking є ідеальним варіантом для тих , хто головним чином користується машиною в місті , але бажає відчувати себе в повній безпеці на дорогах з поганим покриттям.


Новий Freemont Cross

 

  • Агресивна потужна зовнішність , що задовільняє особисте бажання ексклюзивності та індивідуальності

  • Нові передні і задні бампери з хромованими вставками , чорною облямівкою передніх і задніх блок- фар , спеціальні 19 -дюймові з 5 -ма шпицями легкосплавні колісні диски кольору Hyper Black

  • У базовій комплектації навігатор з сенсорним екраном Uconnect діагоналлю 8,4 дюйма, нові шкіряні сидіння чорного кольору, що мають вставки з спортивної сітчастої тканини і світло- сірим швом, внутрішнє оздоблення у новому кольорі Liquid Graphite

  • Двигуни лінійки : 2.0 Multijet II потужністю 140 к.с. з ручною 6 -ступінчастою коробкою передач і переднім приводом і 2.0 Multijet II потужністю 170 к.с., як у версії 4x2 з ручною коробкою передач , так і у версії з активним повним приводом у поєднанні з автоматичною 6 - ступінчастою коробкою перемикання передач

  • Автомобіль Freemont Cross надійде в продаж , починаючи з осені 2014

 

Версія Cross лінійки Freemont це ще один вибір для моделі, яка може задовольнити потреби сучасних сімей, для яких важливий, насамперед, обсяг і практичність у використанні. Водночас вона розрахована і на тих клієнтів, хто хоче відмовитися від привабливого вигляду і особливих прикмет. Успішне позиціонування Freemont як лінійки «будь-яка машина , яку тільки забажаєш», яке дозволило переманити до себе нову клієнтуру з інших сегментів , завдяки поєднанню гнучкості і функціональності з сучасним та оригінальним стилем, підтверджує і модель Freemont Cross.

 

Нові та ексклюзивні екстер'єр та інтер'єр


Новий Fiat Freemont Cross пропонує оновлений вигляд, який дуже виділяє його в лінійці. Це завдяки новому бамперу з хромованими вставками, передніми гратами і окантовкою протитуманних фар блискучого чорного кольору, хромовані бічні поріжки і рейлінги на даху такого ж кольору , а також чорна облямівка передніх і задніх блок- фар, задній бампер з хромованою захисної накладкою. Крім того , Freemont Cross має новітні 19 -дюймові легкосплавні диски із 5- ма шпицями кольору Hyper Black.


Інтер'єр салону у Fiat Freemont Cross представлений такими унікальними деталями, як нові сидіння з чорної шкіри зі спортивними сітчастими вставками і світло- сірою прострочкою , яка теж присутня на центральному підлокітнику і на панелях дверей. Крім цього, в обробці використовується новий колір Liquid Graphite на приладовій панелі, приладах, центральній консолі, дверній панелі та кермі. Завершальним штрихом до внутрішнього оздоблення є кермо і важіль перемикання передач із шкіри в базовій комплектації.


Двигуни


На новій версії встановлені 140 -сильний 2.0 Multijet II в поєднанні з 6-ступінчастою ручною коробкою передач і переднім приводом і 170-сильний 2.0 Multijet II , як у версії 4x2 з ручною коробкою передач , так і у версії з повним приводом у поєднанні виключно з 6 -ступінчастою автоматичною коробкою передач, яка забезпечує відмінні ходові характеристики разом із точною і безшумною роботою, що максимально збільшує комфорт і задоволення від водіння.


Базові комплектації та опції


Автомобіль моделі Cross має упевнений і рішучий вигляд , а в базовій комплектації він оснащений всім кращим , що існує на сьогоднішній день у сфері інфотелематики : супутниковий навігатор з картами і сенсорним екраном діагоналлю 8.4 " , приводом DVD і роз'ємом для карт пам'яті SD , інтерфейсом Bluetooth , відеокамерою заднього виду і аудіосистемою Premium Alpine з 6 динаміками, 368 -ватним підсилювачем і сабвуфером. Все це робить дану версію унікальною і ексклюзивною.


Крім того, нова комплектація моделі Cross за рівнем універсальності і вишуканості пропонує верхній рівень сегмента кросоверів , як наприклад : сидіння водія з електричним 10 -ходовим регулюванням, переднє сидіння з боку пасажира, яке повністю складається і має відсік для речей, захований під подушкою, другий і третій ряд сидінь складаються і дозволяють створити вантажний відсік об'ємом майже 1,5 м ³. Також , другий ряд сидінь має нахил та ексклюзивні вбудовані опорні подушки для дітей - child booster - які дозволяють перевозити дітей вагою від 15 до 36 кг, не використовуючи дитяче крісло безпеки.


Сидіння мають 32 трансформації, що робить Freemont най універсальнішим кросовером і дає можливість клієнтам організувати внутрішній простір у різноманітних комбінаціях.

Крім того, є більше ніж 20 відсіків для речей загальним об'ємом 140 літрів , так само, як у багажнику сіті -кару. Серед них місткі відсіки , розташовані в підлозі перед другим рядом сидінь, в яких можна заховати цінні предмети, такі як фотоапарати , ноутбуки або сумки. Можливість складати сидіння, регулювати вантажну поверхню, а також загальна місткість численних відсіків для речей надає автомобілю Fiat Freemont Cross надзвичайну гнучкість у використанні.


Нарешті, в базову комплектацію входять також зовнішні електричні дзеркала з підігрівом і регулюванням, шість подушок безпеки, підставка для склянок з підсвічуванням, система безключового відкриття дверей і пуску двигуна ( Keyless Entry і Keyless Go ) і кнопки управління аудіосистемою і регулюванням швидкості на кермі.

 

Активний повний привід ( AWD)


Для підсилення агресивного вигляду автомобіля Fiat Freemont Cross , є система активного повного приводу All- Wheel -Drive ( AWD) , доступна з 170 -сильним двигуном 2.0 Multijet II 16v в поєднанні з 6-ступінчастою автоматичною коробкою передач.
Система активного переднього приводу типу « на вимогу» у автомобіля Fiat Freemont оснащена електронним блоком управління, який через датчики визначає зчеплення з дорогою чотирьох коліс і приймає рішення, коли необхідно перекинути тягу на задні колеса. Вона спрацьовує у випадку поганого дорожнього покриття (наприклад : бруд , сніг , лід ) і забезпечує підвищену тягу без обмеження маршруту, або якщо покриття асфальтоване забезпечує додаткову тягу і більшу безпеку при проходженні поворотів.


Задній привід включається і на сухих покриттях - на швидкостях в діапазоні від 40 до 100 км / год - покращуючи маневреність при водінні і дозволяючи проходити повороти з більшою легкістю і на середніх оборотах.


Також електронна система регулює перенесення крутного моменту з електронно керованої муфти ECC , і , включаючись тільки на вимогу , дозволяє скоротити витрату палива. Електронно керована муфта в системі повного приводу AWD гнучкіша і точніша, ніж в'язкісна муфта.
Крім того, електронний блок управління має інтерфейс також і з системою ESC і системою контролю тяги - системами , які допомагають утримувати кросовер стійко, незалежно від погодних умов і стану дорожнього полотна. Завершує базову комплектацію протибуксувальна система коліс і електронна система проти перекидання.


Безпека


В області безпеки автомобіль Fiat Freemont Cross досягає найвищого рівня, що доводять престижні п'ять зірок Euro NCAP і більше 50 доступних пристроїв безпеки. Серед останніх згадаємо передові багатоступінчасті передні подушки пасажира, активні підголівники, систему електронного контролю стійкості з системою контролю тяги на будь-якій швидкості і систему Brake Assist (екстреного гальмування) . І на додаток: бічні подушки - шторки для всіх трьох рядів сидінь, подушки безпеки, вмонтовані в передні сидіння, дискові гальма на чотирьох колесах і система кріплення дитячих крісел Isofix , крім системи Active Hood (система безпеки для пішоходів), яка за допомогою датчиків визначає присутність пішоходів при лобовому зіткненні і піднімає задню частину капота, щоб зменшити силу удару.


Крім того, доступні електронна система проти перекидання (ERM) і система контролю над розгойдуванням причепа. Зокрема пристрій ERM використовує дані, отримані від датчиків системи ESP, щоб визначити можливий ризик перекидання, і спрацьовує, дозуючи гальмівне зусилля на окремі колеса і регулюючи положення дросельної заслінки. Крім того, на Freemont присутня розумна система контролю над розгойдуванням причепа Trailer Sway Control (TSC). Коли ця система вловлює розгойдування причепа, завдяки спеціальним датчикам, вона включається, скеровуючи правильне гальмівне зусилля на колеса, щоб зберегти контроль над причепом і уникнути небезпечних розгойдувань. Ця система гарантує водіям відчуття безпеки і впевненості у перевезенні своїх вантажів.

 

 

 

 

 

27 лютого 2014

© ТзДВ «Пластик» RSS