ТзДВ "Пластик" - Офіційний дилер FIAT у Львові та Львівській області

логотип Fiat
Fiat 500 Forever Young: після Турина і Лондон подорож Fiat 500 у часі прибуває в Париж | Новини | ТзДВ

Fiat 500 Forever Young: після Турина і Лондон подорож Fiat 500 у часі прибуває в Париж

 Після офісу Данте Джакоза в Турині і Пікаділлі в Лондоні, захоплююча подорож «500 Forever Young» тепер прибуває в космополітичний, елегантний Париж, вибираючи період на рубежі 70-х і 80-х років – час, коли французька столиця омолоджувалась на хвилі студентської революції 1968 року. Хоча молоді люди більше не ходили по вулицях, вимагаючи більшої свободи, інша революція, така ж епохальна за своїми наслідками, мовчки набирала силу в великих європейських містах – це була революція «малюка».

Перед технологією була поставлена задача зменшити розміри і зробити все портативним, особистим і завжди під рукою. Великі маленькі предмети в нашому повсякденному житті – це невеликі предмети, з якими ми стикаємося щодня. Ніколи не зайві, завжди необхідні, вони є частиною нашого життя день у день і формують його набагато більше, ніж будь-коли могли це зробити великі події. Так само, як великий маленький Fiat 500, який за 60 років історії довів всьому світу, що компактний автомобіль може стати символом поза часом. Деякі з предметів, які стали результатом творчості італійської промисловості, такі як Fiat 500 або Vespa, не можна оцінювати тільки по їх зовнішності, і вони не є просто чудовою інженерною роботою, в якій форма йде за функцією. Вони є прикладом потужної алхімії революційного дизайну і концепції, яка переписує правила гри. Коли це відбувається, народжуються шедеври індустріальної історії. І Fiat 500 є одним з них.

Так продовжується веб-серіал, присвячений 60-й річниці Fiat 500, символу, вірного самому собі, але завжди актуального, який є складовою частиною більш широкого комунікаційного плану, що охоплює Інтернет, радіо і телебачення. У нього входить велика кількість заходів, включаючи захоплюючий тур по найкрасивіших площах Європи, в якому візьмуть участь шанувальники і колекціонери моделей Fiat 500 з минулого і сьогодення. «500 Forever Young Tour» стартував з Італії в минулому місяці і тепер прибуває до Франції з низкою спеціальних заходів, які включають в себе продукцію, історію, мистецтво і стиль життя.

Такі ж емоції можна відчути в віртуальному турі «500 Forever Young», що знаходиться зараз на третьому етапі, який відповідає Парижу кінця 70-х-початку 80-х років, коли «великий маленький автомобіль» ставав все більш популярним серед публіки, хоча більше і не вироблявся. Можливо, завдяки його привабливій округлій формі, яка отримала негайне схвалення, або нахабній зовнішності, яка приваблювала захоплені усмішки людей, яким щодня доводилося стикатися з міським транспортом, Fiat 500 посів особливе місце в серцях французів, які вважали його шиком. Серед його численних покупців була велика кількість жінок, яким подобалися зручність і невимушена, але стильна особистість, і молодь. Квартира молодої людини, що живе в Парижі в ті роки, – це третє місце веб-серіалу.

На головній сторінці «500 Forever Young» є репродукція квартири в XVI окрузі, прикрашена предметами і меблями тих років. Кожен з них є «хот-спотом», що надає доступ до текстів, фотографій та відеоматеріалів, які передають «суєту» тих років і розповідають про численні технологічні прориви, які змінили наше життя. Деякі з цих символічних предметів розміщені на кавовому столику в квартирі. Це Walkman з навушниками і портативна приставка Nintendo Gameboy, окуляри Swatch і Persol і брелок Fiat 500. Кожен з них передає живий дух епохи, і хоча всі вони невеликі за розмірами, кожен представляє собою істотне нововведення. Точно так же, як Fiat 500, поп-символ, який ніколи не виходив з моди протягом десятиліть, але продовжував радувати всіх любителів краси та оригінальності. Але це не все. Великий маленький автомобіль висловлює достеменну традицію Fiat, що забезпечує більш високий рівень демократії для доступу до контенту і технологій, раніше недоступних в сегменті легкових автомобілів: Fiat 500 завжди був народним автомобілем.

Звичайно, кольорові телевізори, які поступово ставали все більш компактними і в 80-і стали з’являтися в інших кімнатах, крім звичайної вітальні, були предметом мрій. Вони стояли на кухнях, де мами не відривалися від «Далласа» або «Династії», або в спальнях дітей, де їх молоді власники були приклеєні до екрану, дивлячись «Щасливі дні» або відеоролики кращих колективів того часу, таких як Duran Duran і Spandau Ballet. При натисканні на телевізор, показаний на сайті, з всюдисущим відеомагнітофоном знизу, відкривається доступ до кількох відеороликів того періоду з архіву Fiat Historic Archive. А біля телевізора є ще три предмети, які підтверджують важливість маленьких речей в нашому житті: книга про пригоди древнього галльського воїна Астерікса, кулькова ручка, перші в світі і самі поширені «одноразові» предмети, і друкарська машинка Olivetti ЕТ-101 з невеликим дисплей над клавіатурою, який дозволяє коригувати тексти перед друком. Маленький Fiat 500 також дивовижний тому, що відмовляється бути просто «засобом пересування» і стверджує себе в якості «засобу для відчуття справжніх емоцій».

Іншими словами, Fiat 500 являє собою спеціальний об’єкт, нерозривно пов’язаний з дружбою, захоплюючими подорожами і першими захопленнями. Не випадково, що наша паризька квартира прикрашена двома постерами того періоду: один французької збірної з футболу, яка виграла титул чемпіона Європи в 1984 році, а другий – це постер фільму 1981 року з дуже молодою Софі Марсо. Кілька років по тому та ж актриса зіграла Аріану в комедії 2008 року «По той бік ліжка», в якій відзначився її рожевий Fiat 500. Природно, рожевий Fiat 500 2008 року був однією з численних версій спадкоємця первісного Fiat 500, у якого були десятки кастомізацій і спеціальних серій. У той ж час залишаючись сам собою, за ці роки Fiat 500 набув багато різних зовнішності – і це ще один секрет його вічної молоді. Слава спортивних символів італійця Енцо Майорки і француза Жака Майоля, чиє суперництво надихнуло Люка Бессона на його фільм «Блакитна безодня» 1988 року, також виявляється вічної. Fiat 500, який знімався у фільмі, втілює в собі італійський характер головного героя.

На закінчення, паризька квартира «500 Forever Young» має два вікна: одне з видом на прекрасну Ейфелеву вежу, яка спостерігає за романтичною французькою столицею з 1889 року, а інше виходить на піраміду Лувру, найвідомішого в світі музею, який був осучаснений додаванням цієї екзотичної роботи архітектора Юй Мін Пея в вісімдесяті роки. Зрештою, тільки ті, хто має сильну індивідуальність і безперечну репутацію може дозволити собі змінюватися, не побоюючись втратити свою ідентичність. Це сталося з Лувром, після зведення гігантської піраміди зовні, це сталося в 2008 році з новим Fiat 500, який став спадкоємцем знакового попередника, всесвітнього символу італійського дизайну, який протягом шістдесяти років, відроджував себе знову і знову, зберігаючи незмінними свої переваги протягом часу.

На цьому закінчується третій епізод веб-серіалу «500 Forever Young», який ознаменував ще один етап в подорожі великого маленького Fiat з 1957 року по сьогоднішній день, і святкування автомобіля, який вплинув на моду, суспільство і спосіб життя, ставши справжнім всесвітнім символом завдяки тому , що на сьогоднішній день продано близько шести мільйонів автомобілів. А подорож у часі продовжиться в наступному місяці в новому місці, розповідаючи про новий історичний період, в якому ця модель була одним з головних героїв.

11 квітня 2017

© ТзДВ «Пластик» RSS