ТзДВ "Пластик" - Офіційний дилер FIAT у Львові та Львівській області

логотип Fiat
Після старту з Італії «500 Forever Young Tour» прибув до Франції | Новини | ТзДВ

Після старту з Італії «500 Forever Young Tour» прибув до Франції

 Після старту з Італії «500 Forever Young Tour» прибув до Франції

 

Від рідного міста братів Люм’єр до будинку міжнародного кінофестивалю: як зірка на червоній доріжці, знаковий Fiat упивався увагою спочатку в Парижі, а потім в Каннах в продовження свого турне. Він відправився з Італії в минулому місяці і з’явиться на декількох з найкрасивіших площ Європи, залучаючи шанувальників і колекціонерів Fiat 500 з минулого і сьогодення. Хвилюючий «500 Forever Young Tour» є частиною більшого проекту, випущеного маркою Fiat, щоб відсвяткувати 60-річчя Fiat 500, символу, який зберігає свою індивідуальність і завжди залишається сучасним.

Французький етап розпочався 25 квітня з MotorVillage Rond-Point на Єлисейських полях, вражаючого виставкового салону FCA в центрі Парижа, а також місця проведення виставок і культурних заходів, орієнтованих на італійський смак у всіх його формах. Безумовною зіркою є Fiat 500 спеціальної серії, присвяченій 60-й річниці, який представляє вишукане двобарвне розфарбовування кузова «Dolcevita», що поєднує тришаровий білий Tri-Coat White і пастельний Pastel Ivory. Ексклюзивна спеціальна серія отримала прийом як для кінозірки від відвідувачів, які безперервно фотографували її разом з історичними моделями Fiat 500, виставленими поруч з нею, і численними продуктами мерчандайзингу, присвяченими культовому італійському автомобілю.

Після своєї першої появи на паризькому подіумі велика маленька зірка переїхала в Канни, кінематографічну столицю Франції з її знаменитим міжнародним фестивалем. Її пунктом призначення був вражаючий квартал набережної Сен-П’єр, однієї з найстаріших частин міста, недалеко від моря і від «Палацу Фестивалів і Конгресів», який приймає кінофестивалі з 1947 року. Тут була створена сцена, узята прямо з 60-х років, завдяки акторам в костюмах і вінтажним магазинам – модний бутик, шикарне кафе і колоритний продуктовий магазин – в яких були представлені кращі італійські продукти, а також два символи, виставлені зовні: вчорашній і сьогоднішній Fiat 500 і скутер Vespa тих років.

Народжені творчістю італійської індустрії, ці два символічних об’єкти виходять за рамки поняття «засобу пересування» і стають вираженням «справжнісіньких емоцій». І стало святом для душі бачити історичні 500 і Vespa, які проїжджали разом по «Corniche de l’Estérel», звивистій дорозі , яка проходить через миси масиву Естерель і елегантні городки, розташовані на Лазурному березі.

При реконструкції того періоду, виконаної на набережній в Каннах, поруч з всюдисущим продавцем газет з газетами того часу, з гордістю демонстрували себе Fiat 500 F (1969) в червоному кольорі, Фіат 500 L (1970) у синьому і Fiat 500 L (1971) у жовтому. Поруч з ними один екземпляр Vespa, скутер, який прославили також «папараці» з «Dolce Vita», які ганялися за голлівудськими зірками римськими ночами. Також не залишилися без уваги фотографів і три екземпляри спеціальної серії Fiat 500, присвячені 60-річному ювілею, виставлені на набережній. Більш того, як справжня примадонна, маленький великий автомобіль продовжує зачаровувати своїм позачасовим стилем. Виконана виключно у версії кабріолета, ексклюзивна обмежена серія віддає данину своєму попередникові за допомогою сучасного трактування деяких стилістичних елементів, які зробили його відомим у всьому світі, таких як вінілова приладова панель, хромування на передньому капоті і вінтажний логотип на носі між хромованими вусами, а також на задніх дверях і рульовому колесі. Акценти ретро є також всередині спеціальної серії Fiat 500, присвяченій 60-тій річниці, такі як окантування внутрішньої оббивки зі шкіри кольору слонової кістки з контрастною бордовою строчкою, яка перегукується з панеллю приладів і двокольоровими килимками.

Недалеко від набережної Сен-П’єр знаходиться жвавий ринок Форвіль, найвідоміший в Каннах, в оточенні незліченних магазинів на прилеглих вузьких вуличках. Щопонеділка це є місцем блошиного ринку, заповненого туристами і місцевими жителями в пошуках вінтажних предметів. Fiat 500 не є вінтажним предметом; він завжди сучасний, здатний оновлюватися відповідно зі своїми традиціями, що робить його справжнім чотириколісним міфом.  Сьогодні, через 60 років після його першої появи, цей маленький великий автомобіль продовжує захоплювати своїм унікальним дизайном і користуватися прихильністю тих, хто цінує красу і оригінальність. Більш того, з технологічної точки зору, спеціальна серія, присвячена шістдесятій річниці, пропонує краще, що може запропонувати сучасний ринок з точки зору технологій і комфорту на борту. Спеціальна серія знову буде об’єктом уваги на наступному етапі туру «500 Forever Young Tour», який відвідає ще одну чарівну європейську країну. Ось так триває історія Fiat 500, автомобіля, який з 1957 року впливав на моду, суспільство і спосіб життя, перетворившись на справді всесвітню ікону завдяки майже шести мільйонам проданих на сьогоднішній день автомобілів.

 

12 травня 2017

© ТзДВ «Пластик» RSS